خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های پلیس امنیت اقتصادی به سرمایه‌گذاران تازه وارد در بازار بورس

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۵۳۵

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن تاکید به سرمایه گذاران تازه وارد در بازار بورس گفت: تا حد امکان از سرمایه گذاری با سرمایه مالی زندگی خودداری کرده و به شایعات، تبلیغات و هیاهوی فضای مجازی توجه نکنند و به کارشناسان و نهادهای تخصصی مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا مقیمی" با اشاره به استقبال بی سابقه مردم از بازار بورس اظهار داشت: بازار بورس در هفته های گذشته روزهای طلایی را سپری کرده و رشد قابل توجه شاخص بورس در  روزهای اخیر باعث شد تا افرادی که تاکنون فقط اسم بورس را شنیده بودند و هیچ شناختی از آن نداشتند، با سرمایه اندک وارد این بازار شوند.

وی افزود: باید در نظر داشت بی اطلاعی تازه واردان از نحوه خرید و فروش سهام در بورس می تواند چالش برانگیز باشد و در صورت عدم توجه به خیلی از موارد افراد را با تهدیداتی مواجه کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: در این راه بایستی افراد علاقه مند به سرمایه گذاری با کارشناسان اقتصادی درحوزه سرمایه و بورس مشورت کرده تا با سرمایه گذاری صحیح ریسک سرمایه گذاری را به حداقل برسانند.

وی همچنین در راستای صیانت از بروز معضلات اقتصادی و آسیب های مربوطه به افراد تازه وارد سرمایه گذار در بورس توصیه کرد: بازار سرمایه نیاز به صبر دارد و هموطنانی که سرمایه گذاری می کنند باید در نظر داشته باشند که این نوع از بازار بلند مدت بوده و نباید هیجانی عمل کنند و با سرمایه های غیرلازم خود وارد بورس شوند؛ تا حد امکان از سرمایه گذاری با سرمایه مالی زندگی خودداری کرده و به شایعات، تبلیغات و هیاهوی فضای مجازی توجه نکنند و به کارشناسان و نهادهای تخصصی مراجعه کنند.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با توجه به ماموریت های این پلیس، مبنی بر پیش بینی و پیشگیری از جرایم اقتصادی و جلوگیری از تهدیدات و آسیب های اقتصادی به عموم هموطنان که به سرمایه گذاری در بورس روی آورده اند، هشدار داد: با آموزش و تخصص کافی در این راه قدم برداشته و با شناخت ناکافی به جای سودآوری، اصل سرمایه خود را از دست ندهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز