خبرگزاری کار ایران

از شنبه صورت می گیرد؛

توزیع ماسک با قیمت مصوب در ۲۵ ایستگاه منتخب متروی تهران+ اسامی ایستگاه ها

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۹۹۹

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران از توزیع ماسک با قیمت مصوب در ۲۵ ایستگاه منتخب متروی تهران که جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر در آن تردد می‌کنند خبر داد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران از روز شنبه حضور در متروی تهران بدون ماسک ممنوع خواهد بود.

فرنوش نوبخت در این رابطه گفت:  از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت در مرحله اول در ۲۵ ایستگاه منتخب که جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر در آن تردد می‌کنند اقدام به عرضه ماسک با قیمت مصوب می‌کند.

مدیرعامل متروی تهران اظهار داشت: این کار با همکاری وزارت صمت، شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری، اتاق اصناف تهران و اتحادیه پوشاک تهران در ایستگاه‌های تهران(صادقیه)، کرج، گلشهر، امام خمینی(ره)، شهرری، پانزده خرداد، تئاتر شهر، میدان آزادی، بیمه، آزادگان، میدان محمدیه، شادمان، سعدی، فرهنگسرا، فردوسی، خیام، پایانه جنوب، جوانمرد قصاب، میدان انقلاب اسلامی، حسن آباد، شهدای هفتم تیر، شهید نواب صفوی، دروازه دولت، میدان شهدا و سبلان اجرا می‌شود.

نوبخت تاکید کرد که  از ورود افراد فاقد ماسک از روز شنبه جلوگیری به‌عمل خواهد آمد و گفت: شهروندانی که قصد استفاده از مترو را دارند باید ماسک داشته باشند و این طرح به منظور حفظ سلامتی شهروندان تصویب شده و نیازمند یاری مسافران برای اجرای هرچه بهتر طرح هستیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز