خبرگزاری کار ایران

توقیف محموله داروی قاچاق قبل از خروج از کشور

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۷۷۴

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق دارو و کشف 15 میلیارد ریال انواع اقلام دارویی در شهرستان "هیرمند" خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد قنبری" گفت: مأموران انتظامی شهرستان "هیرمند" با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند، اعضای یک باند حرفه ای قاچاق دارو را که قصد داشتند از طریق مرزهای این استان به صورت غیرقانونی یک  محموله بزرگ اقلام دارویی را به خارج از کشور منتقل کنند، شناسایی کنند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس شهرستان "هیرمند" طی یک سری اقدامات تخصصی، مخفیگاه اعضای این باند را در یکی از روستاهای مرزی این شهرستان شناسایی و صبح روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر 3 عضو این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف 2 دستگاه تراکتور، 2 دستگاه خودروی وانت تویوتا و 2 دستگاه سواری پژو در محل اختفای قاچاقچیان تصریح کرد: در بازرسی از وسایل نقلیه توقیفی، 2 میلیون و 70 هزار عدد انواع دارو که قاچاقچیان قصد داشتند آنها را با استفاده از این وسایل نقلیه از مرز خارج کنند، کشف شد.

به گزارش سایت پلیس، سردار قنبری با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی و مقداری مهمات در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان، گفت: ارزش تقریبی داروهای کشف شده توسط کارشناسان 15 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز و اخلالگران در نظام اقتصادی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز