خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم در نامه‌ای مطرح کرد؛

اعضای هیئت علمی رافع مشکلات و پیشرفت کشور باشند

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۶۶۹

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی، دوازدهم اردیبهشت، روز معلم و استاد را به تمامی استادان و اعضای هیئت علمی کشور صمیمانه تبریک گفت و از تمامی آنها دعوت کرد، با توجه به مسئولیت حرفه‌ای و اجتماعی خود در عرصه دانشگاه مشارکت فعالانه و روزافزونی در طرح ایده‌های نوآورانه و تولید محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های نو داشته و رافع مشکلات و پیشرفت کشور باشند.

به گزارش ایلنا، اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن نامه منصور غلامی به شرح زیر است:

سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، اندیشمند و متفکر توانای کشورمان، به درستی روز معلم و استاد نام‌گذاری شده و فرصتی است تا ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه اندیشه و عالم صمیمانه‌ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از جامعه علمی کشور که عهده‌دار امر آموزش و پژوهش در مجامع علمی کشور هستند ابراز کنم.

ضمن عرض تبریک روز استاد به جناب‌عالی و یکایک اعضای محترم هیئت علمی که نقش بی‌بدیلی در ارتقای علم و توسعه کشور دارند، از همکاران گرامی دعوت می‌کنم با توجه به مسئولیت حرفه‌ای و اجتماعی خود در عرصه دانشگاه مشارکت فعالانه و روزافزونی در طرح ایده‌های نوآورانه و تولید محصولات دانش‌بنیان و فناوری‌های نو داشته و رافع مشکلات و پیشرفت کشور باشند.

امیدوارم جامعه علمی کشور همچنان‌که تا به حال در گذر از روزهای سخت به شایستگی نقش‌آفرینی کرده، در این برهه هم با اتکال به قدرت الهی و تلاش و سعی عالمانه و مجدانه خود افق‌های تازه‌ای را به روی میهن عزیزمان بگشاید و اعتمادساز و امیدآفرین باشد.

مجدداً همّت و حمیّت همه همکاران عزیز را ارج می‌نهم و از خداوند بزرگ سلامتی و دوام توفیق آنان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز