خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاتل راننده تاکسی اینترنتی کمتر از ۴۸ ساعت

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۴۱۲

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل جنایت و دو همدستش خبر داد و گفت: متهمان انگیزه خود را سرقت مسلحانه از خودروهای تاکسی اینترنتی اعلام داشتند.

به گزارش ایلنا، سردار "علیرضا لطفی" گفت: ساعت ۷ صبح ششم اردیبهشت ماه سال جاری طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۳۱ شهر ری از وقوع قتل با سلاح گرم در محدوده خیابان فدائیان اسلام اطلاع پیدا کردند.

وی توضیح داد: با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه موضوع به بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه شهرری و کارآگاهان اداره دهم اعلام شد و کارآگاهان به همراه تیم بررسی صحنه جرم تشخیص هویت پلیس آگاهی راهی محل قتل شدند.

این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: در بررسی های اولیه مشخص شد، جسد متعلق به مردی میانسال حدوداً ۵۰ ساله ناشناس است که در اثر اصابت گلوله از ناحیه پهلوی سمت راست به قتل رسیده است. 

سردار لطفی با اشاره به اینکه شاهدان ماجرا اظهار داشتند، سرنشین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به مقتول تیراندازی کرده و با رها کردن وی در این مکان سوار بر خودرو شده و گریخته است، افزود: کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات در محدوده وقوع جرم "پلاک خودروی" را بدست آوردند و مالک خودرو به هویت " مژده ۴۵ ساله " شناسایی کردند و با هماهنگی های قضائی مالک خودرو به پلیس آگاهی دعوت شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: مالک خودور اظهار کرد، خودرو در اختیار همسرش بنام " رحمان ۵۲ " می باشد و روز قبل برای مسافرکشی از منزل خارج و تاکنون مراجعتی نداشته است که با رویت تصویر جسد کشف شده مقتول را شناسایی و اظهار کرد، مقتول همسرش است.

این مقام ارشد انتظامی پلیس پایتخت در ادامه گفت: کارآگاهان با جمعبندی اطلاعات بدست آمده موضوع پرونده را "سرقت مسلحانه منجر به قتل" دانسته اند و با تشکیل چندین تیم مجرب از کارآگاهان و با رصد محل های تردد خودروی سرقتی در کمتر از ۴۸ ساعت خودروی مسروقه را در محدوده خیابان ولیعصر مشاهده و بلافصله خودرو توقیف و راننده و سرنشین آن بنام های ۱- جمشید ۲۵ ساله ۲- جعفر ۲۴ ساله اهل شهرستان های غربی کشور بازداشت شدند.

وی ابراز داشت: در بازرسی از متهمان و خودرو سرقتی یک قبضه سلاح گرم به همراه یک فشنگ جنگی و تعدادی مدارک سرقتی کشف و هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سردار لطفی توضیح داد: با انتقال متهمان به اداره دهم جمشید در اظهارات خود ضمن قبولی قتل اظهار داشت: روز وقوع جنایت من از مبداء فرحزاد به مقصد فدائیان اسلام درخواست تاکسی اینترنتی کردم که با قبولی سفر از سوی مقتول به سمت مقصد حرکت کردیم. وقتی وارد خیابان فدائیان اسلام شدیم کلت را به قصد تهدید از کمرم بیرون کشیدم و به مقتول گفتم هرچیز با ارزشی داری بده که با مقاومت وی روبرو شدم و با شلیک یک گلوله او را کشتم و سپس با رها کردن جسد سریعاً با خودروی وی متواری شدم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تحقیقات پلیسی به دو فقره سرقت مسلحانه بدین شیوه با همدستی یکی دیگر از دوستانشان بنام خسرو معترف شدند که بلافاصله وی نیز دستگیر و به اداره دهم منتقل شد. 

این مقام پلیسی در پایان گفت: با عنایت به زحمات بی وقفه و شبانه روزی کارآگاهان معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی که منجر به دستگیری قاتل و انهدام این باند سرقت مسلحانه شد و باتوجه به اعتراف صریح متهمان به جرم خود، تبهکاران با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز