خبرگزاری کار ایران

اعلام مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون دکتری ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۳۸۷

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درخصوص اعلام زمان مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی و ویرایش منحصراً حوزه امتحانی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون‌ ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۹اعلام شد .

به گزارش ایلنا، پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۱۲/۲۵ درخصوص تغییر تاریخ برگزاری آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۹، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون مذکور می‌رساند مقرر گردید تسهیلاتی برای ویرایش منحصراً حوزه امتحانی افرادی که قبلاً (در تاریخ ۹۸/۰۹/۰۶ لغایت ۹۸/۰۹/۱۴) در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند ایجاد گردد.

لذا اطلاعات ثبت‌نامی این داوطلبان از روز شنبه مورخ ۹۹/۰۲/۱۳ لغایت روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۱۴ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و این داوطلبان، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش منحصراً حوزه امتحانی (بند ۳۳ تقاضانامه ثبت‌نام) اقدام نمایند.

داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از اسامی شهرهایی که آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ در آنها برگزار می‌گردد به جدول ذیل مراجعه نمایند.

 دریافت فایل جدول شهرستان محل برگزاری آزمون ورودی دکتری سال ۱۳۹۹ براساس محل اقامت داوطلبان: با فرمتpdf

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز