خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی خبر داد:

تشکیل کمیته کارگری برای احصا مشکلات کارگران در شرایط کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۳۸۱

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به نقش کارگران در جهش تولید از تشکیل کمیته کارگری جهت احصا مشکلات و دغدغه های کارگران ناشی از شرایط کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، شکراله حسن بیگی در جلسه کمیسیون کارگری ضمن تبریک روز کارگر اظهار داشت: کارگران نقش موثری در حرکت چرخ اقتصادی کشور دارند و به همین نسبت پیشتازان عرصه تحقق جهش تولید هستند.
 
وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت حفظ سلامت این قشر اقدامات مختلفی همراستا با تصمیمات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا پیگیری شده تا با رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن تامین سلامت کارگران فعالیت های اقتصادی استمرار یابد.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تاکید کرد: شرایط ناشی از شیوع کرونا مشکلاتی را در بخش های اقتصادی به وجود آورده، در این راستا مطالبات کارگری ناشی از این شرایط پیگیری می شود تا دغدغه های این قشر مرتفع شود.
 
حسن بیگی تصریح کرد: با تشکیل کمیته کارگری، پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع هم در زمینه تهیه اقلام بهداشتی و هم به منظور احصا مشکلات اقتصادی در دستورکار قرار می گیرد.
 
وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در شرایط پساکرونا گفت: برنامه ریزی جهت تحقق جهش تولید مستلزم برنامه ریزی دقیق برای شرایط پساکرونا است، بر همین اساس کارگران نقش موثری در تحقق این شعار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز