خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی خبر داد:

پرداخت پاداش نیم‌میلیونی به پرسنل مراکز شبانه‌روزی/ آلودگی کمتر از ۱.۵ درصدی مراکز بهزیستی به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۲۴۸

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پرداخت پاداش نیم میلیونی به مددکاران از آلودگی کمتر از ۱.۵ درصد کل مراکز شبانه روزی تحت پوشش بهزیستی به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید قبادی دانا با اشاره به فعالیت پرسنل بهزیستی در ایام مبارزه با بیماری کرونا در مراکز تحت پوشش این سازمان گفت: پرسنل زحمتکش و فداکار سازمان بهزیستی کشور از هفته اول بهمن ماه تاکنون، در حال تلاش و مجاهدت برای حفاظت از جان مددجویان سازمان در مراکز شبانه روزی سازمان بهزیستی کشور هستند.

وی ادامه داد: سالمندان، معلولان جسمی-حرکتی و ذهنی، بیماران روانی مزمن و همچنین فرزندانی که در مراکز نگهداری به سر می‌برند از جمله افرادی هستند که به شکل شبانه روزی در مراکز سازمان بهزیستی هستند.

رییس سازمان بهزیستی با بیان اقدامات انجام شده در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا در این مراکز تصریح کرد: تاکنون کمتر از 1.5 درصد کل مراکز شبانه‌روزی تحت پوشش بهزیستی آلوده به ویروس کرونا شده‌اند. با تلاش شبانه روزی بیش از ۲۰ هزار پرسنل این مراکز شامل پرستاران، بهیاران، مادریاران، پدریاران، مددکاران و تمام کسانی که در مراکز شبانه روزی سازمان بهزیستی کشور مشغول فعالیت هستند، شرایط مناسبی برای نگهداری بیش از ۵۰ هزار معلول و سالمند  و ۱۰ هزار فرزند که در مراکز شبانه روزی نگهداری می شوند، فراهم شود.

قبادی دانا با اشاره به پرداخت پاداش به پرسنل مراکز شبانه‌روزی این سازمان گفت: به پاس زحمات این عزیزان و جهت قدردانی از تلاش‌های آنها با مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبلغ ۵۰۰ هزارتومان به هر یک از این پرسنل اختصاص داده و روی کارت آنها شارژ شد تا نشان دهیم ما قدردان زحمات آنها هستیم، این افراد از بهمن ماه تاکنون به شکل شبانه‌روزی جهت حفظ جان و سلامت مددجویان عزیزی که در مراکز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می‌شوند تلاش کردند و فداکارانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی ادامه داد: برخلاف آنچه در برخی از کشورها شاهد بودیم کسانی که متولی نگهداری سالمندان و معلولان بودند، بعضا مراکز فعالیت خود را ترک کردند یا آمار بالای تلفات انسانی باعث تاسف و نگرانی شد، در کشور ما با همت و اهتمام ویژه‌ای که مردم برای نگهداری و حفظ شان و منزلت سالمندان دارند تاکنون نتایج خوبی را شاهد بودیم. البته تلاش ما ادامه خواهد داشت تا این بیماری کنترل شود  و تا در مهار آن موفق شویم اجازه نمی‌دهیم این بیماری جان عزیران ما را تهدید کند.

رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به آغاز پویش «همدلی مومنانه» به دعوت مقام معظم رهبری برای فعالیت جهادی برای بهبود وضعیت معیشتی مردمی که در بحران کرونا از نظر معیشتی دچار آسیب شدند، تصریح کرد: جهت بهبود وضعیت معیشتی مددجویان سازمان بهزیستی در سراسر کشور تمام همت و تلاش خودمان را صرف می‌کنیم و این پویش توسط بهزیستی در سراسر کشور فعال شده و مردم می‌توانند جهت کمک به هم نوعان خود که تحت پوشش بهزیستی هستند، کمک‌ها را به حساب سازمان بهزیستی واریز کنند تا به شکل شفاف به دست مددجویان بهزیستی برسد و گزارش این کمک‌ها نیز سپس به سمع و نظر ملت ایران می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز