خبرگزاری کار ایران

کاهش ۵ درصدی بیماران بستری و مراجعه کنندگان به بیمارستان‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۰۳۸

​فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته در تمامی شاخص ها نظیر بستری بیماران در بخش‌های عادی و ویژه و همچنین مراجعه به بیمارستانهای تهران کاهش ۵ درصدی را شاهد بوده ایم.

به گزارش ایلنا، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: بررسی آمارها نشان می دهد که در ظرف مدت ۲۴ ساعت گذشته شاهد بهبود کلیه شاخص های مرتبط با بیماری کرونا در تهران هستیم. در این مدت ۶۷۰ نفر از بیمراان مبتلا به کرونا از بیمارستانها با حال عمومی خوب ترخیص شده اند که نشان از تلاش همکاران ما است و از این عزیزان تشکر و قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: در زمینه بیماران بستری و همچنین مراجعه به بیمارستانها و به طور کلی همه شاخص‌های مرتبط با بیمرای کرونا با کاهش ۵ درصدی روبرو بودیم و سیر نزولی ما در روزهای اخیر امروز هم حفظ شده است و امیدواریم همچنان این روند نزولی ادامه پیدا کند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه باید مردم با افزایش ملاحضات بهداشتی و تأکید بر رعایت بهداشت فردی تلاش کنند که شرایط روز به روز بهتر از گذشته شود، تصریح کرد: همچنان به شهروندان تذکر می دهیم که بهتر است در خانه ها بمانند و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

زالی تاکید کرد: هنوز فضای شهر برای افراد سالمند و کسانی که دچار بیماری های زمینه ای هستند و داروهای خاص مصرف می کنند فضای سالمی نبوده و این افراد باید راهبرد در خانه بمانیم را رعایت کنند. اگر افرادی مجبور هستند که در بیرون از منزل فعالیت کاری خود را ادامه دهند بهتر است در بازگشت به منزل در مدخل منزل لباس های خود را تعویض کرده و اگر برای‌شان امکان دارد حتما استحمام کنند تا به این ترتیب در حفظ سلامتی اعضای خانواده خود سهیم باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز