خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه هتلداران گفت:

تکذیب پذیرش افراد مبتلا به ویروس کرونا در هتل‌های کردستان

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۱۳۱

رئیس جامعه هتلداران گفت: هرگونه پذیرش و اسکان مسافر و افراد مبتلا به ویروس کرونا در هتل‌های کردستان را تکذیب می‌کنم.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید حمیدی اظهار کرد: باتوجه به شایعه پراکنی اخیر در بعضی از کانال‌های فضای مجازی استان مبنی بر پذیرش و اسکان افرادی مبتلا به ویروس کرونا از شهر مولد ویروس در هتل‌های کردستان، بدینوسیله موضوع را تکذیب می کنیم.

وی عنوان کرد: جهت اطلاع عموم هموطنان و گردشگران علاقه‌مند به سفر به استان کردستان، تمامی واحدهای اقامتی زیر نظر این جامعه براساس قوانین و مقررات جاری اقدام به پذیرش و اسکان مسافر می کند که یکی از سالم بودن و دوری از هرگونه مریضی افراد است که بیشتر پذیرشگران مراکز اقامتی سطح استان آموزش‌های لازم را در این خصوص دیده‌اند.

حمیدی با اشاره بر بازرسی و نظارت مداوم بازرسین مرکز بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری از کلیه تاسیسات گردشگری افزود: تاکنون مورد مشکوکی به مراکز اقامتی استان مراجعه ننموده‌اند و با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، وقوع هرگونه مورد مشکوک سریعا به اطلاع مراکز نظارتی، بهداشتی و انتظامی خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی کردستان وی ادامه داد: علاوه بر این موارد اسامی کامل و آمار دقیق تمامی مسافران پذیرش شده در هتل‌ها به صورت آنلاین در سامانه اداره کل اماکن نیروی انتظامی ثبت و قابل روئیت می‌باشد.

رئیس جامعه هتلداران استان کردستان خاطرنشان کرد: این جامعه پیگیری و شناسایی شایعه پراکنانی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند از طریق پلس فتا و مقام‌های قضائی استان را حق قانونی خود دانسته و از اهالی نجیب استان و گردشگران دوستدار فرهنگ، تاریخ و هنر کردستان تقاضا دارد به چنین شایعاتی توجه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز