خبرگزاری کار ایران

حمایت ورزشکاران شهرری از 12 هزار نیازمند+فیلم و عکس

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۰۱۲

خیریه بیت الایتام انصار الحجه ورزشکاران شهرری حدود 12 هزار نفر را تحت پوشش دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت‌های خیریه نیز افزایش پیدا می‌کند یکی از  این خیریه‌ها، خیریه بیت الایتام انصار الحجه ورزشکاران شهرری به مدیریت  محمد محمودی است.

محمد محمودی از پهلوانان و کشتی‌گیران اسبق تیم ملی ایران، مربی تیم ملی ناشنوایان است و تاکنون 4 بار به المپیک راه پیدا کرده است.

محمد محمودی در حاشیه مراسم اهدای ارزاق به خانواده نیازمندان در خیریه بیت الایتام انصار الحجه ورزشکاران شهر ری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اهداف این خیریه گفت:‌ ما معتقدیم که رزاق خداست  و این خیریه گوشه‌ای از بهشت است. کار برای بچه‌های یتیم پیش خدا و مردم بسیار اجر و قرب دارد.

وی ادامه داد : خیریه بیت الایتام انصار الحجه ورزشکاران شهرری با حضور 10 نفر تاسیس شد و پدرم آن را راه‌اندازی کرد و هم اکنون 22 سال است که فعال است. 3970 خانوار از تمام نقاط تهران  عضو این خیریه هستند که حدود 12 هزار نفر را شامل می‌شود خانواده‌های بی‌بضاعت، زنان سرپرست خانوار، ایتام، خانواده زندانیان، تحت پوشش این خیریه هستند.
حمایت ورزشکاران شهرری از 12 هزار نیازمند+فیلم و عکس

محمودی افزود: خانواده‌هایی که به ما مراجعه می‌کنند ما درباره آنها تحقیق می‌کنیم و بعد از آنکه از طرف هیات امنا مورد تایید قرار گرفتند برای آنها کارت شناسایی عکس‌دار و معتبر صادر می‌شود و تحت پوشش‌های مختلف و خدمات این خیریه قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در ماه در دو جمعه جداگانه به خانواده‌ها ارزاق شامل برنج، روغن، گوشت، قند و شکر، حبوبات ارائه می‌کنیم. همچنین در تابستان و زمستان هر سال به خانواده نیازمندان علاوه بر ارزاق، پوشاک فصل نیز اعطا می‌شود و این پوشاک به پسران تا سن 18 سال و به دختران تا زمانی که ازدواج کنند تعلق می‌گیرد و تلاش داریم تا همیشه این پوشاک مد روز و زیبا باشد. البته هر سال همزمان با سال نو نیز پوشاک جداگانه‌ای اهدا می‌شود.

وی درباره اثر خیرات در زندگی گفت: بچه‌های یتیم فرزندان خدا هستند و باید به همه آنها توجه کرد و اجر این کار با خداست آخرین اثر این کار خیر این است که من در نوروز امسال به بیماری کرونا مبتلا شدم و در حالی که پزشکان قطع امید کرده‌ بودند بعد از مدتی بهبودی خود را پیدا کردم.
حمایت ورزشکاران شهرری از 12 هزار نیازمند+فیلم و عکس

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای این خیریه کمک به امر ازدواج است، گفت: در سال حدود 400 دختر و پسر از خانواده‌های تحت پوشش ما ازدواج می‌کنند که ما در بحث جهیزیه به جز یخچال همه وسایل مورد نیاز ابتدایی زندگی مانند ماشین لباسشویی، اجاق گاز، پتو، جاروبرقی و ... را به آنها اهدا می‌کنیم. همچنین تا سقف دو میلیون تومان به داماد و دو میلیون تومان نیز به عروس به صورت وام کمک مالی می‌کنیم.

همچنین در حاشیه این مراسم  با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیریت وهیات امنای خیریه بیت الاایتام انصار الحجه ورزشکاران شهررری از خدمات خبرگزاری کار ایران  ایلنا در پوشش امور خیریه تقدیر و تشکر شد.
حمایت ورزشکاران شهرری از 12 هزار نیازمند+فیلم و عکس

 

حجم ویدیو: ۵۴.۵۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۱۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز