خبرگزاری کار ایران

تاکید پلیس بر رعایت نکات بهداشتی هنگام حضور در مراکز شماره‌گذاری خودرو

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۹۷۹

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی هنگام حضور در مراکز شماره‌گذاری خودرو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‌، سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا با اشاره به آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری گفت: مردم برای حضور در مراکز شماره‌گذاری از به همراه آوردن افراد اضافه پرهیز کنند. همچنین پروتکل های بهداشتی که مکررا در رسانه ها گفته شده است، از جمله دستکش و ماسک را استفاده کنند و حتما  از خودکار و نوشت افزارهای شخصی استفاده کنند.

سرهنگ محمدی گفت: دستگاه‌های نوبت دهی مستقر و خط کشی در سالن ها انجام شده است و افراد هنگام مراجعه حتما پشت خط‌های علامتگذاری می‌ایستند. در مراکز سیستم نوبت‌دهی در نظر گرفته شده است تا جلوی باجه‌ها تجمع نشود.

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا با تاکید بر اینکه ممکن است افراد در خودروی خود معطل شوند، اظهار داشت: مردم را  به صبر و شکیبایی دعوت می‌کنم.

او درخواست کرد تا افراد هنگام مراجعه به مراکز شماره‌گذاری حتما اعتبار وکالت نامه های خود را نگاه کنند  و با وکالتنامه معتبر در مراکز حضور یابند.

سرهنگ محمدی همچنین درخصوص بازگشایی آموز‌شگاه‌های رانندگی گفت: آن آموزشگاه‌هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت کردند فعالیت آنها از امروز شروع شده است و اگر آموزشگاهی موارد بهداشتی را رعایت نکند،‌ تا اجرای موارد بهداشتی بازگشایی نخواهد شد. در این مراکز نیز باید اصول بهداشتی، مانند استفاده از  ماسک و دستکش رعایت شود، بخشی را هم آموزشگاه دارها باید رعایت کنند و ضدعفونی کردن  سطوح و تجهیزات و فاصله گذاری اجتماعی را اجرائی کنند. 

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا از شهروندان درخواست کرد؛ اگر ضرورتی ندارد افراد دیرتر به مراکز شماره گذاری مراجعه کنند و باعث ازدحام در مراکز نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز