خبرگزاری کار ایران

حسن بیگی:

توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان/ تکمیل بانک اطلاعاتی خانواده‌های نیازمند استان تهران

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۴۹۸

​معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به تکمیل بانک اطلاعاتی خانواده‌های نیازمند استان تهران از توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در مرحله اول خبر داد.

به گزارش ایلنا، شکراله حسن بیگی در مراسم رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به لزوم کمک به رفع مشکلات اقتصادی ناشی از شرایط کرونا اظهار داشت: این رزمایش با هدف کمک به افراد و خانواده‌هایی که به سبب شیوع کرونا دچار برخی مشکلات شدند در سراسر کشور و از جمله استان تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول ۲۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط سپاه و بسیج بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود تا قدری از مشکلات به وجود آمده از شرایط کرونا در بین این خانواده‌ها کاهش پیدا کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در مورد نحوه توزیع بسته‌های معیشتی تصریح کرد: در استان تهران بانک اطلاعاتی افراد نیازمند توسط فرمانداران و خیّرین تهیه شده که بر اساس این اطلاعات کمک‌ها بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

حسن‌بیگی همچنین خاطرنشان کرد: امید است که به لطف خدا و تلاش مسئولین و همراهی و مشارکت مردم به زودی از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز