خبرگزاری کار ایران

کشف ۵ میلیاردی اقلام بهداشتی/ پلمب کارگاه تولیدی مواد ضدعفونی غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۳۸۰

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از پلمب کارگاه تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز در غرب تهران خبر داد و گفت: این کارگاه پلمب و بیش ۷۰هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده احتکار شده به ارزش۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"مهدی تاجیک" گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در حوالی اتوبان قدیم "تهران – کرج" با راه اندازی کارگاهی در حال تولید اقلام بهداشتی غیر مجاز می باشد و همچنین مقادیر فراوانی مواد ضدعفونی کننده در این مکان دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هویت مالک کارگاه و نشانی دقیق کارگاه در تحقیقات پلیسی به دست آمد، افزود: با تایید صحت خبر روز گذشته سوم اردیبهشت ماه ماموران پایگاه چهارم این پلیس با هماهنگی های قضائی به کارگاه مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی مالک آن را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه مالک کارگاه عاجز از ارائه هر گونه مدارک و مجوزهای قانونی در خصوص تولید اقلام بهداشتی بود، گفت: در بازرسی از این کارگاه علاوه بر تجهیزات تولیدی، ۷۰هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده احتکار شده کشف شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: کارگاه تولیدی با دستور قضائی پلمب و متهم به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز