خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

حریق گسترده در تعمیرگاه خودرو

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۵۲۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک تعمیرگاه خودرو در خیابان کاشانی خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۵:۴۰ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرو در بزرگراه همت مسیر غرب به شرق نرسیده به خیابان کاشانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اطلاع داده می‌شود. 

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودوری حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد : محل آتش سوزی گاراژی به وسعت حدود ۵۰۰ مترمربع بود که بخشی از آن به وسعت ۲۰۰ متر که دارای سقف های شیروانی بود انواع کارهای تعمیرات خودرو انجام می شد. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: در قسمت ۶ دستگاه خودرو شامل ۳ دستگاه سمند، یک دستگاه پژوپارس و یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه پراید وجود داشت. زمانی که نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدند این ۶ دستگاه خودرو شعله ور بود و آتش در حال گسترش بود. 

ملکی تصریح کرد: این محل در مجاورت یک پمپ بنزین بود و این نگرانی وجود داشت که آتش به پمپ بنزین و خودروهایی که در داخل پمپ بنزین بودند سرایت کند. شدت حرارت به حدی بود که سقف‌ها کاملا تخریب شده و روی خودروها ریخته بود. آتش نشانان به سرعت از سه جهت کار را آغاز کردند، قبل از رسیدن آتش‌نشانان نیز سه کارگر مشغول خاموش کردن آتش بودند که موفق نشده و دچار سوختگی های جزیی شده بودند. آتش نشانان این افراد رابه عوامل اورژانس برای درمان سوختگی تحویل دادند. 

وی ادامه داد: عملیات به سرعت آغاز شد و از سرایت آتش به بخش پمپ بنزین جلوگیری کردند. آتش به سرعت مهار شد. در حال حاضر نیروهای آتش نشانی در حال لکه گیری و تخلیه دود هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز