خبرگزاری کار ایران

شناسایی۱۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۵۹

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از بعد از ظهر روز گذشته تا امروز تعداد ۹۱ نفر بر اثر کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش جهانپور، رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا گفت: از دیروز تا امروز اول اردیبهشت ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۳۵۰۵ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۵۲۰۹ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

جهانپور خاطرنشان کرد: تا امروز ۵۹۲۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۳۵۳ هزار و ۱۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تاکید کرد: مردم باید در رعایت نکات موازین شدت بیشتری داشته باشند. سهم عمده کنترل این بیماری توسط مردم خواهد بود از این رو مردم باید بیشتر رعایت کنند تا شاهد روند نزولی باشیم و انشالله بتوانیم از هفته‌های آتی از مهار این بیماری خبر بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز