خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت مشاوره‌ای شعب استانی مجمع خیرین کشور توسط استانداران

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۵۰۶

​رئیس سازمان امور اجتماعی با ارسال نامه‌ای به استانداران از آنها خواست به منظور بسیج ظرفیت‌های مردمی و خیرین، از ظرفیت مشاوره‌ای مجمع خیرین کشور در تعامل با خیرین استان‌ها استفاده شود.

به گزارش ایلنا، تقی رستم وندی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی با ارسال نامه‌ای به استانداران سراسر کشور از آنها خواست به منظور بسیج ظرفیت‌های مردمی و خیرین، از ظرفیت مشاوره‌ای مجمع خیرین کشور در تعامل با خیرین استان‌ها استفاده شود.

وی در این دستورالعمل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد رزمایش گسترده مردمی در ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان و خانواده‌هایی که در ایام بیماری کرونا توان مالی خود را از دست داده‌اند، تاکید کرد، استانداران از ظرفیت مشاوره‌ای نماینده مجمع خیرین کشور در استان به منظور تعامل با خیرین و معتمدین برای تحقق سیاست‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر، بیکاری و همچنین محرومیت‌زدایی در مناطق حاشیه‌نشین استفاده کنند.

 بهره‌مندی از نظرات مشاوره‌ای و تخصصی شعب استانی مجمع خیرین کشور در نشست اعضای هیأت مدیره مجمع خیرین کشور با رحمانی‌فضلی وزیر کشور به وی پیشنهاد شد که مورد موافقت وی  قرار گرفت و متعاقب آن طی بخشنامه شماره ۷۶۱۸ مورخ ۱۳۹۹.۱.۲۵ از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور به استانداران سراسر کشور ابلاغ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز