خبرگزاری کار ایران

درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان مسلح و کشف ۶۶۰ کیلوگرم تریاک

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۸۹

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار و قاچاقچیان مسلح و کشف ۶۶۰ کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمد ملاشاهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی بر حوزه استحفاظی، از قصد قاچاقچیان و اشرار مسلح مبنی بر انتقال مواد مخدر به مرزهای جنوب شرقی کشور در منطقه "سیاهانی" مطلع و بلافاصله با اخذ تجهیزات به محل شناسایی شده اعزام شدند.

وی افزود: مرزبانان پس از حضور در منطقه با انجام کمین هدفمند، قاچاقچیان و اشرار مسلح را مشاهده که متعاقب آن با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند؛ پس از درگیری مسلحانه متجاوزان به سمت خاک پاکستان متواری شدند اما برآوردهای اولیه و آثار به جامانده در منطقه، حاکی از تلفات شدید اشرار مسلح و قاچاقچیان است.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات علاوه بر وارد کردن تلفات شدید بر قاچاقچیان و اشرار مسلح، موفق شدند در بررسی محل درگیری ۶۶۰ کیلوگرم تریاک را همراه با مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات به جای مانده را کشف کنند.

به گزارش سایت پلیس، سردار ملاشاهی با بیان اینکه با روابط دیپلماسی مرزی پیگیر دستگیری قاچاقچیان و اشرار مسلح هستیم، خاطرنشان کرد: مرزبانان و مرزنشینان با حضور در مرزهای استان، از تجاوز بیگانگان و ورود مواد افیونی که بلای خانمان سوز جوانان و نوجوانان در کشور است، جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز