خبرگزاری کار ایران

همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود؛

فروش فوق‌العاده محصولات پرمصرف در میادین میوه و تره‌بار

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۱۲۸

همزمان با ماه مبارک رمضان، فروش فوق‌العاده محصولات پرمصرف همچون گوشت، مرغ، برنج، روغن، شکر و رطب مضافتی در میادین میوه و تره بار آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، با هماهنگی‌های صورت گرفته بین این سازمان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه، برای رفاه حال شهروندان محصولات پر تقاضای ماه مبارک رمضان در تمامی میادین میوه و تره بار تدارک دیده شده است.

بر اساس این گزارش، شکر در دو بسته ۹۰۰ گرمی و ۴۵۰ گرمی به قیمت ۵,۴۰۰ تومان و ۲,۷۰۰ تومان و نیز رطب مضافتی سه رج ۷۰۰ گرمی به قیمت ۱۵,۳۰۰ تومان و رطب مضافتی تک محصول ۷۰۰ گرمی به قیمت ۱۳,۸۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

همچنین هر کیلوگرم برنج تایلندی به قیمت ۵ هزار تومان و برنج هندی دانه بلند به قیمت ۸ هزار تومان در بسته‌های ۱۰ کیلوگرمی در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود و روغن آفتابگردان ۸۱۰ گرمی، ۷,۷۰۰ تومان و روغن سرخ‌کردنی ۸۱۰ گرمی ۷,۹۰۰ تومان و همچنین هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی ۱۷,۹۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

در این بازار گوشت مرغ منجمد، هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان، گوشت مرغ تازه، هر کیلوگرم ۹۹۰۰ تومان، گوشت گوساله منجمد، هر کیلوگرم ۴۲ هزار تومان، ران گوسفندی منجمد، هر کیلوگرم ۷۶ هزار تومان و قلوه گاه گوسفندی منجمد، هر کیلوگرم ۵۶ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

همچنین، شقه گوسفندی داخلی، هر کیلوگرم ۹۹,۲۰۰ تومان و شقه گوسفندی وارداتی، هر کیلوگرم ۹۴,۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهروندان می‌توانند محصولات لبنی را در این مراکز با ۱۰ درصد تخفیف و محصولات فرآوری شده را تا ۲۵ درصد تخفیف در میادین میوه و تره بار خریداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز