خبرگزاری کار ایران

مصدومیت ۲ کارگر به دلیل سقوط از تاورکرین

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۹۳۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مصدومیت دو کارگر ساختمانی به دلیل سقوط تاورکرین خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت : در ساعت ۱۷:۴۸ عصر امروز یک مورد حادثه سقوط از دستگاه تاور کرین به آدرس بزرگراه چمراه، خیابان جلال آل احمد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می شود. 

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک کارگاه ساختمانی در حال ساخت بود که یک دستگاه تاورکرین در آنجان نیز وجود داشت. طبق اطلاعات اولیه کارگران، دو کارگر در ارتفاع ۱۰الی ۱۱ متری از زمین روی دستگاه در حال فعالیت بوده اند که به یکباره هر دو کارگر به دلیل سقوط بخشی از دستگاه به پایان سقوط کرده و در قسمت پایینی دستگاه یک گودالی ۴ الی ۵ متری وجود داشت که پایه های اصلی تاورکرین در آن قرار داشت. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: کارگران در این گودال سقوط کرده بودند و بخشی از آهن های این تاور کرین نیز در کنار این کارگران سقوط کرده بود. سقوط این آهن ها باعث ایجاد آسیب های بسیاری به کارگران شده بود. آتش نشانان با احتیاط کامل در ابتدا تلاش کردند آهن ها و قطعات فلزی را کنار زده و موفق شدند هر دو کارگر که ایرانی و ۴۵ و ۴۸ ساله بودند را نجات دهند. 

ملکی تصریح کرد: این دو مصدوم با احتیاط کامل بر روی برانکارد ثابت شده و به سطح زمین منتقل شده و با تحویل به عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند. 

وی ادامه داد: این عملیات در ساعت ۱۸:۵۲ به پایان رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز