خبرگزاری کار ایران

قبادی دانا خبرداد:

واریز کمک‌هزینه‌های جدید بهزیستی و مستمری فروردین ماه به حساب مددجویان

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۸۹۲

رییس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت مستمری مددجویان، حق پرستاری افراد دارای معلولیت، یارانه مراکز شبانه روزی و کمک هزینه معیشتی خانوارهای دارای فرزند سه قلویی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: به حول وقوه الهی مستمری مددجویان سازمان بهزیستی و مبلغ افزایش مستمری آنها از محل هدفمندی یارانه ها در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه پرداخت شد و یک میلیون و ۵۰ هزار خانوار شامل زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت که تحت پوشش دریافت مستمری سازمان بهزیستی هستند مستمری فروردین ماه خود را دریافت کرده و این مبلغ بر روی کارت آنها شارژ شد.

وی ادامه داد: همچنین حق پرستاری معلولان دارای ضایعه نخاعی که شامل ۲۷ هزار نفر هستند  شارژ شده و مبلغ ۵۵۴ هزار تومان برای فروردین ماه در تاریخ ۲۰ فروردین ماه دریافت کرده اند.

رییس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: یارانه مراکز نگهداری شبانه روزی افراد دارای معلولیت و سالمندان بر روی کارت بانکی مراکز در هفته پایانی فروردین ماه شارژ شد همچنین یارانه مراکز نگهدرای سالمندان و افراد دارای معلولیت به ملبغ ۹۲۴ هزار تومان برای هر سالمند و معلولی که در این مراکز نگهداری می کنند، پرداخت شده است. 

قبادی دانا خاطرنشان کرد: همچنین کمک هزینه معیشتی برای خانوارهای دارای فرزند سه قلویی و بیشتر که سن فرزندان آنها از بدو تولد تا ۷ سالگی است در هفته دوم فروردین ماه بر روی کارت بانکی خانوارها شارژ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز