خبرگزاری کار ایران

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر روز ارتش را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۷۲۷

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی، ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرمانده کل ارتش و دلاورمردان ارتش تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، سردار اسکندر مومنی در این پیام آورده است:

بسمه‌تعالی

 

امیر سرلشگر برادر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

سلام علیکم

روز ارتش، فرصتی مغتنم در تجلیل از رشادت‌ها و پایمردی‌های نیروهای جان‌ برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران است که تنها در سال‌های جنگ تحمیلی با تقدیم بیش از ۴۵ هزار شهید، دشمنان این مرزوبوم را در دستیابی به اهداف شوم خویش ناکام گذاشتند و امروز با رشادت‌ها و ایثار خود چه در حوزه دفاع از امنیت کشورمان و چه در همراهی با مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کر‌ونا موجب سرافرازی کشور عزیزمان شده‌اند.

بی‌شک، جهش تولید که با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در رأس برنامه‌ها و سرلوحه کارها قرار گرفته، مستلزم ایجاد بستر امن و مناسب برای تولید و سرمایه‌گذاری است و نیروهای جان برکف ارتش با ایجاد امنیت پایدار محیطی باثبات را برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار فراهم می‌کنند تا آنان با خیالی آسوده در داخل کشور فعالیت کنند و نگرانی امنیتی نداشته باشند.

اینجانب ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به جنابعالی و خانواده‌ گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان عزیز و تمامی دلاورمردان حماسه‌آفرین نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و اقتدار روزافزون برای جان برکفان این نیروی مردمی را در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم(عج) و تدابیر رهبر معظم انقلاب از خداوند خواستارم.

اسکندر مومنی

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز