خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم تولید قطعات دفاعی و غیردفاعی نیروهای مسلح توسط دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۵۷

معاون دانشگاه آزاد از انعقاد توافق نامه‌ای با صنایع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد و گفت:دانشگاه آزاد قطعات دفاعی و غیردفاعی مورد نیاز صنایع تسلیجاتی را می‌سازد.

به گزارش ایلنا، بابک نگاهداری گفت: توافق نامه ای بالغ بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال مبنی بر تولید قطعات دفاعی و غیردفاعی مورد نیاز گروه صنایع تسلیحاتی و رزم انفرادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

نگاهداری افزود: این توافق نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از صنایع وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص ساخت، توسعه فناوری و تولید قطعات دفاعی و صنعتی به امضا رسید و از جمله اقدامات پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه در راستای توسعه فعالیت کانون های دانشگاه، صنعت و جامعه است.

وی اظهار داشت: این توافق نامه در آستانه سال «جهش تولید» ذیل تفاهم‌نامه همکاری جامع بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی با زیرمجموعه های وزارت دفاع و پشتیبانی امضا شده است.

نگاهداری، موضوع این توافق نامه را همکاری صنعتی در قالب ساخت و تولید قطعات با استفاده از امکانات کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و گفت: در راستای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و رویکردهای عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دغدغه های رهبری پیرامون موضوعات تولید به ویژه «جهش تولید»، این توافق نامه در قالب فعالیت های اداره کل کانون های دانشگاه، صنعت و جامعه در حال پیگیری است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، استفاده از امکانات کارگاهی و ظرفیت تولید قطعات توسط دانشگاه آزاد اسلامی را هدف اصلی این توافق نامه عنوان کرد و گفت: مطابق این توافق نامه، قرارداد هر یک از موضوعات مطروحه، به صورت مجزا تنظیم و منعقد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز