خبرگزاری کار ایران

گزارش دوم توزیع اقلام و کمک‌های اهدایی بین‌المللی و ملی تا ۲۲ فروردین

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۴۵

دبیر و عضو کمیته نظارت بر توزیع کمک های بین المللی و ملی گزارش دوم توزیع اقلام و کمک های اهدایی بین المللی و ملی تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، نامدار عبدالهیان، گفت:  از زمان تشکیل و فعال سازی کمیته نظارت بر توزیع کمک های بین المللی و ملی، این کمیته تاکنون با برگزاری ۱۸ جلسه با محوریت نظارت بر ترخیص، تحویل و توزیع کمک های اهدایی کشورهای خارجی، توزیع اقلام اهدایی به دانشگاه های علوم پزشکی را براساس طرح های پیشنهادی و نظرات فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی و اولویت های بهداشتی-درمانی شهرستان های درگیر با بیماری ۱۹COVID-،  پایش کرده است.

دبیر و عضو کمیته نظارت بر توزیع کمک های بین المللی ضمن قدردانی از اقدامات بشردوستانه کشورهای های اهداء کننده یاد آور شد: کمک های اهدایی، علیرغم ابعاد گسترده در اخبار و رسانه های بین المللی، نسبت به میزان تأمین و تولیدات داخلی حجم نسبتاً محدودی در رفع نیازهای جامعه سلامت کشور را دارد که خوشبختانه توزیع این اقلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون براساس شاخص های فنی و نطقه نظرات معاونت های تخصصی بصورت مستمر و منسجم در دست اجرا بوده و می باشد.

عبدالهیان در تشریح محموله های اهدایی نیز گفت:  این محموله ها شامل اقلام مصرفی از قبیل انواع ماسک (سه لایه، KN۹۵) لباس محافظ پزشکی، دستکش یکبار مصرف، شیلد چشمی، کاور کلاه، گان و لباس جراحی، کاور کفش، لباس ایزوله، چکمه، عینک محافظ، شیلد صورت و انواع کیت های تشخیصی و آزمایشگاهی و.... و همچنین تجهیزات سرمایه ای از قبیل دستگاههای ونتیلاتور،  پالس اکسیمتر و ترمومتر دیجیتال می باشند.

وی گفت: در کمک های اهدایی، بیشترین فراوانی مربوط به اقلام حفاظت فردی همچون ماسک های سه لایه، دستکش ولباس های حفاظتی بوده و کمترین فراوانی نیز مربوط به تجهیزات سرمایه ای منجمله ونتیلاتورهای تنفسی است.

گفتنی است دبیر و عضو کمیته نظارت بر توزیع کمک های بین المللی، گزارش دوم توزیع اقلام و کمک های اهدایی بین المللی  و ملی تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه را  طی نامه ای به وزیر بهداشت ارسال کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز