خبرگزاری کار ایران

به همت معاونت آموزشی وزارت علوم؛

پایگاه آموزش‌های الکترونیک دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۴۲

پایگاه تخصصی آموزش‌های الکترونیک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف اطلاع‌رسانی و تعامل بهتر با دانشگاه‌ها و متخصصان، اساتید و دانشجویان و نیز در جهت گردآوری و تجمیع داده‌ها و اطلاعات مورد نیاز فعالان دانشگاهی کشور در حوزه آموزش‌های الکترونیک، راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، این وبگاه در شرایط توقف فعالیت‌های حضوری آموزشی در پی شیوع بیماری کووید -۱۹ با هدایت معاونت آموزشی وزارت علوم و با همت کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی ایجاد و آغاز به فعالیت کرد.

وبگاه یادشده می‌تواند به عنوان راهنمای عمل همه فعالان دانشگاهی از جمله معاونان و مدیران آموزشی، استادان و دانشجویان قرار گیرد و به‌عنوان بانک جامع دستورالعمل‌ها، مقررات، توصیه‌ها و آموزش‌های مرتبط، محل رجوع مخاطبان باشد.

بانک‌های اطلاعاتی متعددی از جمله «معرفی کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی»، «توصیه‌های مهم در حوزه آموزش‌های الکترونیکی»، «قوانین و مقررات در آموزش‌های الکترونیکی»، «اخبار و رویدادها»، «کارگاه‌های آموزشی»، «دستورالعمل‌های ابلاغی» «پرسش و‌پاسخوهای متداول» در این وبگاه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

همچنین کوشش شده است این وبگاه در حالتی تعاملی بتواند پاسخگوی نیازهای کاربران دانشگاهی در حوزه تسهیل، تسریع و فراگیری آموزش‌های الکترونیک در آموزش عالی باشد.

گفتنی است این پایگاه اطلاعاتی در ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز چهارشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ به طور رسمی گشایش می‌یابد و در صفحه نخست وبگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دسترس مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز