خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد پزشکی پایان می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۱۱۷

مهلت ثبت‌نام برای پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی فردا ۲۷ فروردین پایان می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا، مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از روز گذشته دوشنبه، ۲۵ فروردین آغاز شد و این مهلت تا ۲۷ این ماه ادامه دارد، داوطلبان در زمان تعیین شده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 همچنین داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و یا داوطلبانی که هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده و کد پیگیری دریافت کرده‌اند، ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت‌نام نتوانسته‌اند ثبت نام کنند و همچنین کسانی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خود در زمان فوق اقدام کنند.

بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، داوطلبان باید قبل از اقدام به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی، دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون را که بر روی سایت این مرکز قرار دارد، مطالعه کنند.

همچنین ظرفیت اولیه پذیرش در این آزمون برای اطلاع داوطلبان ارائه شده است و ظرفیت نهایی در زمان انتخاب رشته اعلام می‌شود.

ظرفیت اولیه عادی و شهریه‌پرداز ۸۰ رشته علوم پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد، ۳ هزار و ۹۴۶ نفر است. کمترین ظرفیت به رشته بهداشت محیط (گرایش سم شناسی محیط با ۳ نفر در مجموع عادی و شهریه‌پرداز و بیشترین ظرفیت به رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی با ۱۹۲ نفر در مجموع عادی و شهریه‌پرداز اختصاص دارد.

شرایط رشته محل‌های شهریه‌پرداز در دفترچه ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ منتشر شده است.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، تا امروز تعداد ۳۰۵۷ داوطلب در این آزمون شرکت کردند.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه سال ۹۹ برگزار می‌شود و طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی بر اساس برنامه قبلی بوده است و چنانچه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی تغییری در آن بدهد، در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز