خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مطرح کرد؛

ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی به افراد بی‌خانمان در شرایط ویژه کرونایی

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۵۴۵

معاون شهرسازی ومعماری شهرداری تهران به عنوان شهردار شب از چهار منطقه ۲۱، ۱۸، ۱۹، ۱۶ و مکان اسکان کارگری و گرمخانه منطقه۱۸ بازدید کرد و بر ارائه خدمات بیشتر به افراد بی خانمان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا گلپایگانی در کسوت شهردار شب پایتخت مسئولیت خود را از ساعت ۱۹ آغاز کرده و با حضور در منطقه ۲۱ از مسیل رودخانه قوری چای بازدید به عمل آورده و به معاون شهرسازی این منطقه در خصوص کنترل وضعیت پروانه‌های صادره در این محدوده دستورات لازم را صادر کرد.

وی هم چنین در جریان چگونگی ارائه خدمات و نظافت معابر شهری این منطقه قرار گرفته و از نزدیک با کارگران و مدیران این منطقه گفتگو کرده و موارد لازم را یادآور شد.

گلپایگانی با حضور در منطقه ۱۸ به همراه شهردار این منطقه سری هم به مکان اسکان کارگری زده و از نحوه ارائه خدمات به پاکبانان و محل اسکان این افراد بازدید به عمل آورد. هم چنین شهردار شب با حضور در ناحیه ۲ منطقه ۱۸ ضمن بازدید از بخش‌های مختلف گرمخانه این منطقه؛ بر ارائه خدمات به افراد بی خانمان و رسیدگی به مشکلات این افراد تأکید کرد.

همچنین معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران پس از بازدید میدانی از حریم شهرداری منطقه ۱۸ ضمن تأکید بر صیانت از حریم منطقه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در خصوص بررسی مسائل مسیر رودخانه قوری چای با شهردار منطقه تبادل نظر کرد.

شهرداری منطقه ۱۹، مقصد بعدی شهردار شب بود که با سرکشی به این منطقه به همراه معاون شهرسازی از ناحیه ۳ این منطقه بازدید به عمل آورده و در جریان مسائل و مشکلات این منطقه قرار گرفت.

شهردار شب در ادامه گشت شبانه خود با حضور در ساختمان ستادی این منطقه در جریان چگونگی ارائه خدمات پرسنل شیفت شب قرار گرفته و ضمن گفتگو و بر رفع موارد مطرح شده تأکید کرد.

با حضور شهردار شب در منطقه ۱۶، بازدید فنی از وضعیت کلان حوزه ساخت و ساز این منطقه نیز به عمل آمد.

هم چنین با توضیحات یکی از مسئولان شهربان این منطقه، گلپایگانی در جریان چگونگی جمع‌آوری و ساماندهی افراد بی خانمان در حوالی میدان شوش و خدمات ارائه شده به آنان قرار گرفت.

گلپایگانی ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی به افراد بی خانمان را در شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کرونا بسیار با اهمیت خوانده و تأکید کرد که شهرداری تهران تمام توان خود را برای ساماندهی این افراد به کار خواهد بست تا از آلاماین افراد کاسته شود.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: ارائه خدمات به محلات کم برخوردار و افزایش سطح سرانه خدماتی می‌تواند کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد و در این مسیر شهرداری تهران نسبت به سایر دستگاه‌های متولی همواره پیش قدم بوده تا شعار" تهران شهری برای همه "را محقق سازد.

در ادامه شهردار شب با پیاده روی در خیابان شهید صابونچی و معابر این محدوده در جریان وضعیت ساخت و ساز و ساماندهی این محله قرارگرفته و نکات ضروری را برای حل مسائل موجود به معاون شهرسازی منطقه یادآور شد.حضور در مرکز کنترل ترافیک و مانیتورینگ و رصد پیام‌ها، پایان بخش گشت شبانه شهردار شب بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز