خبرگزاری کار ایران

گودرزی خبر داد؛

کسب رتبه عالی استان تهران در حوزه فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۴۳۰

​معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران از کسب رتبه عالی استان تهران در حوزه فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور در بین ۳۱ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گودرزی با اشاره به کسب مقام عالی در حوزه فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار وزارت کشور اظهار داشت: از سال۹۳ فعالیت‌های مرتبط را در واحد اطلاعات اخبار اداره کل امنیتی و انتظامی به صورت جدی شروع کردیم و با تلاش همکاران اداره کل امنیتی و انتظامی همچون سال گذشته، مقام عالی را در بین ۳۱ استان کشور به دست آوردیم.

وی ادامه داد: در پایان هر سال حوزه معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور تمام ریزشاخه های فعالیت در قالب کمیسیون‌ها، کارگروه‌ها و حوزه هایی مانند حوزه اطلاعات و اخبار، از لحاظ کمی و کیفی را مورد ارزشیابی قرار می‌دهد تا وضعیت عملکردی این حوزه در بین استان های کشور مشخص شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت نشان می‌دهد که هماهنگی قابل قبولی بین معاونت امنیتی و انتظامی با فرمانداران، معاونین سیاسی فرمانداران، رئیس ادارات سیاسی و دبیرخانه شورای تأمین فرمانداری‌های استان تهران با توجه به سیاست‌گذاری‌ها، عملکرد مناسبی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز