خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم تدوین پروتکل برای بازگشایی بوستان‌ها براساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۷۱

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران بر لزوم تدوین پروتکل برای بازگشایی بوستان‌ها براساس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید آرش حسینی میلانی در جریان دویست و هشتمین جلسه شورای شهر پس از استماع گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت:طرح تفکیک پسماند در این مدت متوقف شده است و از سوی دیگر، بودجه طرح کاپ (طرح کاهش پسماند) هم قبل از عید تایید شده است و سازمان مدیریت پسماند و معاونت خدمات شهری شهرداری برای ادامه این وضعیت باید طرحی داشته باشد.

او درخصوص بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر تهران تصریح کرد: گزارش‌های بین‌المللی نشان می‌دهد مردم در دوره مبارزه با کرونا نیاز به تماس با طبیعت و استفاده از فضای سبز دارند. در این رابطه لازم است برای بهره‌برداری از بوستان‌ها پروتکل‌های دقیقی برای اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی همانند آنچه در سازمان میادین اجرا شده، تهیه و به شکل دقیقی اجرایی شود. 

 حسینی میلانی گفت: پایش جمعیت استفاده‌کننده از پارک‌ها و بوستان‌ها برای مبارزه با کرونا به ویژه برای برنامه‌ریزی‌های ستاد کرونا مهم و ضروری است. 

او با اشاره به مسئله سیلاب و لایروبی های صورت گرفته در سال گذشته تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده، تابستان سال قبل لایروبی‌ها انجام شد. 26 میلیارد در این باره هزینه کردیم اما این روند افزایشی است که باید برای افزایش آن، فکری کرد. در این رابطه ضروری است معاونت خدمات شهری طرحی برای کاهش هزینه و همکاری بیشتر صنوف و سایر گروه‌های اجتماعی تهیه کند. 

میلانی همچنین به اقدامات انجام شده از سوی انجمن‌های شورایاری‌ها برای مقابله با کرونا نیز اشاره کرد و گفت: شورایاری‌ها از زمان شیوع کرونا در تهران، 132 هزار ماسک و 100 هزار بسته بهداشتی توزیع و چک لیست‌‌های نظارتی را تکمیل کرده‌اند. با هماهنگی بیشتر می‌توان از ظرفیت شورایاری‌ها برای مبارزه با کرونا در حوزه خدمات شهری استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز