خبرگزاری کار ایران

تذکر به شهرداری درخصوص تداوم کاشت درختان سوزنی برگ در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۸۳۶

عضو شورای شهر تهران نسبت تداوم کاشت درختان سوزنی برگ در پابتخت به رغم صدور بخشنامه پس از گذشت دو سال تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری پس از ارائه گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران در صحن شورا گفت: از مجموعه شهرداری تهران و به خصوص همه عزیزان حوزه خدمات شهری شامل سازمان میادین میوه و تره بار، آتش نشانی، مجموعه بهشت زهرا، سازمان مدیریت پسماند و ... که  در این روزها زحمت کشیدند، تشکر میکنم. همچنین تشکر میکنم از سازمان زیباسازی که اقدامات خیلی خوبی در راستای پیام های آموزشی در دوران کرونا انجام داده اند.

او ادامه داد: بسیاری از کارکنان زحمتکش شهرداری تهران در این شیوع کرونا اقدامات پرریسکی انجام دادند و کاری کردند که تهران برای شهروندان تهرانی ایمنی و سلامت بیشتری داشته باشد. 

نظری با  تاکید بر ضرورت توسعه فروش آنلاین و غیرحضوری در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شهروند گفت: اقداماتی در فروشگاه شهروند انجام گرفته که البته باید بیشتر شود. در مورد میادین میوه و تره بار هم لازم است فروش آنلاین توسعه پیدا کند و حتی در این مورد می‌توان از ظرفیت شرکت ساماندهی مشاغل نیز بهره برد.

عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود از بی توجهی سازمان پارکهای شهرداری تهران به بخشنامه های صادره از سوی خود نیز اشاره کرد و گفت: در مورد کاشت درختان سوزنی برگ حدود دو سال پیش بود که بخشنامه ای از سوی سازمان پارک ها صادر و کاشت این گونه ها ممنوع شد، اما امروز دیدید که حتی کلیپ به نمایش درآمده هم درختان سوزنی برگ دیده شد. لازم است یا بخش های مختلف شهرداری بخشنامه ای را صادر نکنند یا اگر آن را صادر می‌کنند حداقل به بخش نامه های خودشان نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز