خبرگزاری کار ایران

دفن روزانه ۱۱۰ تن زباله بیمارستانی

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۴۵۸

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درخصوص حجم زباله های بیمارستانی از زمان شیوع کرونا گفت: این رقم در بهمن ماه روزانه ۷۰ تن بوده است که اکنون به ۱۱۰ تن رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صدر الدین علیپور در نشست خبری مجازی که به منظور تشریح اقدامات شهرداری تهران از زمان شیوه کرونا انجام شد با بیان اینکه سلامت کارگران در اولویت اول ما قرار دارد گفت: نیروهای ما به صورت شبانه روزی در حال کار هستند و در در بهمن ماه روزانه ۵۳۰۰ تن دفن پسماند داشتیم و از زمان شیوع کرونا، این رقم به عدد روزانه بالای ۷هزار تن پسماند رسیده است. 

او همچنین با اشاره به فعالیت سازمان پسماند در ضدعفونی معابر شهر گفت: در زمینه ضدعفونی روزانه در حدود ۶۰ اکیپ به همراه آتش نشانی در حال ضدعفونی کردن سطح شهر هستند. 

علیپور در خصوص پسمانددهای پزشکی گفت:  این رقم در بهمن ماه روزانه ۷۰ تن بوده است که اکنون به ۱۱۰ تن رسیده است. 

علیپور در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از رهاسازی پسماندهای بیمارستانی در مکانی غیر از آرادکوه داشته اید گفت: ما گزارشی از رهاسازی پسماند نداشته ایم. مسئول و ناظر این موضوع وزارت بهداشت و محیط زیست استان تهران است اما نه ما و نه این عزیزان تا امروز گزارشی در این خصوص نداشته اند.

او همچنین در خصوص آغاز تفکیک زباله از ابتدای اردی بهشت گفت: پیشنهاد ممنوعیت تفکیک از مبدا اول از همه از سوی شهرداری تهران اعلام شد.یک برنامه ریزی داریم و تا خیالمان از صحت آن برنامه ریزی راحت نباشد شروع به تفکیک نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز