خبرگزاری کار ایران

آماده باش جمعیت هلال‌احمر تهران با توجه به تداوم بارندگی‌ها/ تاکنون حادثه‌ خاصی گزارش نشده

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۱۲۷

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و امکان وقوع سیل، تیم‌های امدادی و واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر تهران همچنان در آماده باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش ایلنا، شاهین فتحی گفت: با توجه به هشدارهای چند روز گذشته‌ سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی در بخشی از نقاط ایران از جمله تهران، تیم‌های جمعیت هلال‌احمر استان تهران همراه سایر تیم‌های واکنش سریع در حالت آمده باش درآمده بودند تا در صورت وقوع حادثه بتوانند عملیات امدادرسانی را انجام دهند.

او افزود: خوشبختانه تا این لحظه به جز چند مورد آب گرفتکی و یک مورد ریزش کوه در شمیرانات مشکل خاصی گزارش نشده است. اما تیم‌ها و  پایگاه‌های ما همچنان به صورت 24 ساعته در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تلفن 112 جمعیت هلال‌احمر نیز همچنان آماده‌ی دریافت حوادثی است که در سطح استان به وقوع می‌پیوندد و نیروهای امدادی نیز در اسرع وقت خودشان را به محل حادثه می‌رسانند.

او در پایان از مردم خواست: باتوجه به محدودیت ترددهایی که در سطح کشور و همچنین استان تهران مقرر شده است، از نزدیک شدن به مسیل‌ها و بستر رودخانه‌ها اکیدا خودداری کنید تا انشاالله برای هیچ کس حادثه‌ای رخ  ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز