خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۶.۲۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو

مرگ دو کودک در سیلاب اردکان

کد خبر : ۸۹۶۸۸۰

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در ورودی محور چک چک, حادثه ای دلخراش رخ داد که منجر به قربانی شدن دو کودک از یک خانواده شد.

به گزارش ایلنا، جواد کمال آبادی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو در ابتدای جاده چک‌چک بر اثر جاری شدن سیل گفت: پس از کسب اطلاع ازین حادثه, نیروهای امدادی هلال احمر بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شدند و علیرغم تاریکی هوا و بارش شدید باران عملیات جستجوی دو کودک مفقود شده را آغاز کردند. جسد یکی از کودکان پس از ساعتی جستجوی شبانه در فاصله ۷۰۰ متری خودروی واژگون در سیلاب پیدا شد و تلاش برای پیدا کردن کودک دوم کماکان ادامه یافت. 

وی افزود: با تلاش چهار تیم و ۲۰ نفر از نجاتگران تیم های امدادی شهرستان اردکان و واکنش سریع و تیم « آنست» یزد با چهار خودرو امدادی و نیروهای مردمی جسد دومین حادثه دیده سیل دیروزساعت ۱۲ ظهر امروز در فاصله تقریبی پنج کیلومتری با جاده اصلی اردکان- طبس حدود ۱۰ کیلومتری منطقه چک چک این شهرستان کشف  شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: جریان سیل، خودرو پاترول را واژگون کرده بود که به گفته شاهدان، راننده خودرو هنگام گرفتار شدن در سیل، از خودرو پیاده شده و با دو فرزند و همسر خود سعی می کنند خودشان را نجات دهند. اما در بین راه، سرعت و قدرت آب باعث جداشدن کودکان از پدر و مادر شده و سیل آنها را با خودش می‌برد. از نخستین ساعات حادثه سیل دیشب و واژگونی خودرو در سیل، عوامل امدادی، امدادجاده ای، نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاههای دست اندرکار در امر مدیریت بحران برای جلوگیری از افزایش دامنه‌ی حوادث تلاش داشته‌اند. 

گفتنی است؛ براثر سیلاب ناشی از بارندگی چهارشنبه شب در اردکان به تعدادی از راه های شهرستان خسارت وارد و برخی جاده ها نیز مسدود شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز