خبرگزاری کار ایران

در شورای شهر تصویب شد؛

برگزاری آنلاین جلسات سه‌شنبه شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۸۳۳

اعضای شورای شهر تهران به برگزاری جلسات آنلاین روزهای سه شنبه رای مثبت دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران  طرح دو فوریتی اصلاح جدول زمانبندی برگزاری جلسات شورای شهر را مورد بررسی قرار دادند.

محسن هاشمی در توضیح این دو فوریت گفت: با توجه به شرایط کرونایی یک طرح با قید دو فوریت ارائه شده است که از شما می‌خواهم به دو فوریت این طرح رای دهید که این دو فوریت با رای مثبت اعضای شورای شهر تصویب شد.

بهاره آروین عضو هیات رئیسه شورا پس از تصویب دو فوریت این طرح  گفت: بر اساس این طرح تا پایان بحران کرونا که حداقل خرداد ماه تعیین شده است جلسات روزهای یکشنبه شورا در صحن و به صورت علنی برگزار می‌شود اما جلسات روزهای سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

او ادامه داد: جلسات سه شنبه از ساعت 9 تا 12 و به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود که در آن حضور همه اعضا الزامی است که به تبادل نظر و گزارش گیری پرداخته می‌شود که این مصوبه به اصلاحیه تقویم جلسات شورا در شش ماهه اول امسال اضافه می‌شود.

در نهایت اعضای شورای شهر تهران به جزئیات این طرح دو فوریتی رای مثبت دادند و بر این اساس جلسات روزهای سه شنبه شورای شهر به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز