خبرگزاری کار ایران

جزئیات فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند تشریح شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۷۸۷

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر جزئیات فاصله گذاری هوشمند اجتماعی زودتر تشریح نشود، به دلیل عدم همکاری مردم بی اثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود میرلوحی در جریان دویست و هفتمین جلسه  شورای شهر تهران با بیان اینکه نیروهای شهرداری تهران از جمله خدمات شهری و مدیریت بحران در کنار کادر درمانی مشغول خدمات رسانی به شهروندان بودند، گفت: از مجموع اقدامات صورت گرفته و از افرادی که در مواجهه جدی با کرونا در پایتخت بودند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به راهبردهایی که در مواجهه با کرونا بر اساس قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی تهیه شده، گفت: اگر این تعطیلی ها و قرنطینه طی سه هفته و مشابه نوروز باشد، می توان آن را عملیاتی کرد اما اگر قرار است این زمان طولانی تر شود باید وارد مرحله فاصله گذاری اجتماعی شویم.

میرلوحی اضافه کرد: ۳۳ هزار تخت بیمارستانی در تهران وجود دارد و ۱۵۰ هزار نفر مشغول ارائه خدمات در حوزه شهری هستند و باید مشخص شود چه رویکردی طی روزهای آینده باید انجام دهیم. اگر قرار است مانند ایام نوروز اقدام کنیم باید فعالیت های ضروری مدیریت شود.

وی تأکید کرد: جزئیات فاصله گذاری هوشمند اگر با تأخیر انجام شود خود به خود بی اثر است و جامعه برای اجرای آن همکاری نخواهد کرد، بنابراین باید زودتر تعیین تکلیف شود.

یک عضو شورای شهر تهران گفت: اگر جزئیات فاصله گذاری هوشمند اجتماعی زودتر تشریح نشود، به دلیل عدم همکاری مردم بی اثر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز