خبرگزاری کار ایران

تاکید بر نظارت به وضعیت پادگان ها و زندان ها

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۷۲۵

عضو شورای شهر تهران گفت: از مسئولین ستاد مبارزه با کرونا خواهش می کنم به وضعیت زندان ها و پادگان ها نیز نظارت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن خلیل آبادی در جریان دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران پس از سخنان فرمانده ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران گفت: از کادر درمانی و فداکاری هایی که در بیمارستان ها شاهد هستیم تشکر می کنم. یک مساله ای که می خواستم به آن اشاره کنم شماره تماس 4030 بود. من طی تماسی که داشتم حدود 20 دقیقه پشت خط بودم و پس از رسیدن به نوبت نفر اول تلفن قطع شد.

او همچنین به مساله بهداشتی شهر ری نیز اشاره کرد و گفت: مسائل مربوط به پسماند و اپیدمی در جنوب شهر و سکونتگاه های غیرشهری بیشتر مبتلا هستیم و از جنابعالی خواهش می کنم به بیمارستان فیروزآبادی و هقت تیر شهر ری توجه بیشتری شود چرا که بیمارستانهای قدیمی هستند و نیازمند کمک های بیشتری هستند.

خلیل آبادی گفت: از طرف شهرداری و فرمانداری کمک هایی  به آنها شده است اما کافی نیست. از طرفی بهداشت و درمان شهر ری به دو دانشگاه مربوط می شود و بهداشت شهر ری متعلق به یک دانشگاه و درمان آن متعلق به دانشگاه دیگری است و این ناهماهنگی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ایجاد می کند.

عضو شورای شهر تهران به وضعیت پادگان ها نیز اشاره کرد و گفت: همچنین خانواده ها نگرانی از وضعیت سربازهای خود دارند و یکی از خانواده ها در تماس با من مطرح کرده بود که هیچ امکانات رفاهی و پشیگیری برای بیماری وجود ندارد و در خوابگاه ها اوقات خود را می گذارند و خواهش می کنم به وضعیت زندان ها و پادگان ها نیز نظارت کنید. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز