خبرگزاری کار ایران

اعطا:

تاکید بر تعطیلی اصناف به جای ادارات سوال برانگیز است

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۷۰۸

سخنگوی شورای شهر تهران گفت:به جای تاکید بر تعطیلی اصناف بهتر بود بر تعطیلی ادارات تاکید کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا، عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای شهر تهران در جریان دویست و هفتمین جلسه  شورای شهر تهران پس از توضیحات  فرمانده مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: به جای تاکید بر تعطیلی اصناف بهتر بود بر تعطیلی ادارات تاکید کنیم، شاید اگر برخی از ادارات دولتی تعطیل می شدند هیچ اتفاقی نمی افتاد اما وقتی اصناف تعطیل می شوند انواع و اقسام مشکلات اقتصادی به وجود می آید و دولت هم نمی تواند حمایت موثری انجام دهد.

او ادامه داد: این جای سوال است که چرا در مورد اصناف تا این اندازه سخت گیری می کنیم و پافشاری داریم تا ادارات باز بمانند.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: موضوع دیگر بحث سلسله مراتب در حوزه تصمیم گیری است،  قرار بر این بود که تصمیمات ستاد استانی با ضمانت اجرایی نظارت دادستانی اجرا شود و این به این معنی است که تصمیمات لازم الااجرا است. اما این موضوع در ستاد ملی کرونا نادیده گرفته می شود و یکی از این موارد مربوط به تعطیلی حمل و نقل عمومی است.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به فاصله گذاری هوشمند گفت: وقتی بحث فاصله گذاری اجتماعی مطرح شد از قرنطینه یک قدم عقب نشینی کردیم حالا سوال این است که آیا فاصله گذاری هوشمند هم یک قدم عقب نشینی نسبت به فاصله گذاری اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز