خبرگزاری کار ایران

چگونگی فعالیت صنوف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۱۷۴

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از چگونگی فعالیت صنوف شهر تهران در ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: واحدهای صنفی عرضه کننده مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی همچنان به صورت شبانه روزی در خدمت رسانی به شهروندان فعالیت خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "نادر مرادی" در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته تا اطلاع ثانوی علاوه بر صنوف عرضه کننده مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی که به صورت شبانه روزی فعالیت دارند، جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی، مراکز خدمات فنی خودرو و تأسیسات منازل، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی، مراکز پخش دارو و داروخانه ها، مراکز تأمین آمبولانس دولتی و خصوصی نیز مشمول خدمات رسانی شبانه روزی به شهروندان خواهند بود.

وی افزود: همچنین با توجه به احتمال انتشار ویروس کرونا در برخی اماکن عمومی و پرتردد از جمله رستوران ها، تالارهای پذیرایی، باشگاه های ورزشی، آرایشگاه ها، قهوه خانه ها، سفره خانه های سنتی و ... با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهر تهران، تمهیداتی اندیشیده و مقرر شد اقدامات کنترلی در این خصوص به مرحله اجرا گذاشته شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: مطابق روزهای گذشته همچنان از طریق اتاق اصناف تهران، ممنوعیت عرضه قلیان توسط واحدهای صنفی قهوه خانه و سفره خانه سنتی (تا اطلاع ثانوی) به اتحادیه های صنفی مربوط ابلاغ وکلیه واحدهای صنفی ذیربط، تعطیل خواهند بود.

این مقام انتظامی همچنین از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم اعم از جشن و عروسی، ختم، همایش، سمینار، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری (کنسرت موسیقی) و ... در اماکن عمومی خبر داد و تصریح کرد: به تبع آن کلیه واحدهای صنفی رستوران، تالارهای پذیرایی و باغ تالارها تا اطلاع ثانوی با اقدام داوطلبانه اغلب متصدیان مربوطه تعطیل شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در پایان اظهار داشت: سلامت مردم و افزایش احساس امنیت از اولویت های پلیس است که در این مسیر شهروندان نیز می توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن 110 ما را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز