خبرگزاری کار ایران

تشدید طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۹۲۱

​رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از تشدید طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا مقیمی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع و همه گیری بیماری ویروس کرونا و کمبود برخی اقلام بهداشتی در سطح کشور، پلیس امنیت اقتصادی مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی را در اولویت مأموریت خود قرار داده است.

وی ضمن تشکر از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط تمامی رده های ناجا و سازمان های مربوطه تصریح کرد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشایی اغلب ادارات دولتی و غیردولتی و افزایش تردد در سطح شهرها و نیاز مردم به کالاهای بهداشتی و پزشکی و همچنین سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت طلب، هوشیاری و آمادگی بیش از پیش این پلیس را می طلبد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه اجرای عملیات مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی تشدید شده است، ادامه داد: با پایان تعطیلات طرح مذکور پایان نمی یابد و کماکان تا اطلاع ثانوی و اعلام سازمان های مسئول و مرتبط با این موضوع، درخصوص رفع نگرانی از کمبود و احتکار تجهیزات پزشکی ادامه داشته و پلیس امنیت اقتصادی با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور که سلامت جامعه را به خطر می اندازند، با تمام توان مقابله می کند.

وی عنوان کرد: پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است، تا بر اساس رسالت خود که همان پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی است، به صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز، احتکار و ... قاطعانه و موثر با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه کند.

سردار مقیمی در پایان خاطر نشان کرد: در خواست و تقاضای پلیس از مردم عزیز سراسر کشور این است که به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را سریعا از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز