خبرگزاری کار ایران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد؛

تمدید مهلت مهرواره‌ نوروزی «بهار در خانه» تا ۲۰ فروردین

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۸۹۰

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان مهرواره‌ نقاشی، عکس و فیلم کوتاه «بهار در خانه» را تا ۲۰ فروردین تمدید کرد.

به گزارش ایلنا، مهرواره‌ی نوروزی «بهار در خانه» ویژه تعطیلات نوروز ۱۳۹۹که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان ۴تا ۱۸سال در نظر گرفته شده بود، تا ۲۰فروردین تمدید شد.

بر همین اساس، در بخش «نقاشی» کودکان و نوجوانان می‌توانند با تکنیک آزاد در اندازه دل‌خواه خود نقاشی بکشند و با گوشی همراه از آن عکس بگیرند و ارسال کنند. همچنین علاقه‌مندان شرکت در  بخش «عکس» می‌توانند از موضوع‌های مورد علاقه خود با گوشی تلفن همراه عکاسی انجام دهند و در بخش «فیلم کوتاه» نیز با گوشی تلفن همراه به صورت افقی به مدت ۹۰ ثانیه تا ۳ دقیقه فیلم تهیه و ارسال کنند.

شایان ذکر است؛ شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر بخش تنها یک اثر، با کیفیت مناسب را تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ در سایت omid.kpf.ir بارگذاری و فرم اطلاعات خواسته شده از قبیل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، عنوان اثر، نام استان، شهر و... را تکمیل کنند.

این رویداد در قالب مهرواره برگزار می‌شود و رتبه‌بندی و اعلام برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود و این آثار به مرور در صفحه‌های کانون در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز