خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

مردم برای رفع نیازهای اقتصادی خود مجبورند از خانه‌ بیرون بیایند

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۶۸۴

یک عضو هیات رییسه شورای شهر تهران از سیاست‌های یک بام و دوهوای ستاد ملی کرونا انتقاد کرد و گفت: چرا نمایندگان مردم در ستاد ملی کرونا حضور ندارند.

 به گزارش خبرنگارایلنا، زهرا نژادبهرام در جریان دویست و ششمین جلسه شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با کرونا در شهر تهران گفت:  مرتب توصیه می کنیم که کسی از خانه اش بیرون نیاید و به اصناف توصیه می کنیم که مغازه هایشان را ببندند و توصیه و الزام و جریمه را برایشان تدارک دیده ایم، چگونه است که به یکباره در روز شانزدهم فروردین ترافیکی در شهر تهران دیده می شود که تا پیش از آن حداقل در طول بیست روز گذشته  قابل مشاهده نبوده است.

او ادامه داد : اگر قرار است ستاد ملی کرونا سیاست یک بام و دو هوا را به اجرا در بیاورد بهتر است که به اصناف و بخش های مختلف جامعه بیندیشد که آنها هم اگر مجبور هستند نیازهای اقتصادی را برطرف کنند.

او با بیان اینکه هم اکنون ترافیک تهران به شدت نگران کننده است گفت: این چیزی است که بر خلاف سیاستگذاری استراتژیک برای جلوگیری از شیوع  کرونا است.

نژادبهرام تصریح کرد: چگونه می شود در شهری که پایتخت فرهنگی-اجتماعی و سیاسی و اقتصادی یک کشور است و مرکز بزرگترین تجمع جمعیتی است و بالغ بر هشت و نیم میلیون نفر بر اساس آمارهای سال ۹۸ جمعیت دارد و در روز بالغ بر ۱۲ میلیون نفر جمعیت را در درون خودش دارد، نماینده پارلمان در ستاد پیشگیری از کرونا برای جلوگیری از یک بحران جدی حضور نداشته باشد.این چطور ستاد تصمیم گیری است که نماینده مردم در آن حضور ندارد؟

او گفت: چگونه است که ما باید مثل همه بخش ها و دستگاه های اداری در حاشیه باشیم و پیشنهاداتمان را مطرح کنیم شاید مورد پذیرش قرار بگیرد، شاید هم مورد پذیرش قرار نگیرد.

 نژادبهرام همچنین در تذکری به شهردار تهران گفت: معلوم نیست بحران کی به پایان می رسد. برنامه ما برای مدیریت بحران در صورت ادامه تا پایان تابستان چیست؟ برنامه ما برای اداره شهر تهران تا پایان سال ۹۹ چیست؟

او گفت: انتظار ما از مدیریت اجرایی شهر تهران این است که در اسرع وقت نسبت به تهیه و تدوین برنامه اجرایی شهر در صورت تداوم بحران اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز