خبرگزاری کار ایران

جهش برقراری امنیت مطلوب در مرزها در سال ۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۶۱۳

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام " جهش تولید " توسط مقام معظم رهبری گفت: ماموریت های مرزبانی بر اساس شعار سال بومی سازی شده و تسهیل در تجارت و مقابله با قاچاق با جهش مثبت مرزبانان در کشفیات، جهش برقراری امنیت مطلوب در مرزها، ارتقاء احساس امنیت در مرز و ارتقاء روابط دیپلماسی طی سال جاری در دستور کارمرزبانان قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سردار "قاسم رضایی" در همایش فصلی فرماندهان استان های مرزی و معاونان ستادی مرزبانی ناجا ضمن تبریک سال جدید، گفت: سال ۱۳۹۸ سالی پر از برکت و موفقیت روز افزون برای مرزبانی ناجا بود و همه این موفقیت ها حاصل تلاش و مجاهدت‌های شبانه روزی مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزهای کشور است.

وی افزود: با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق با برنامه ریزهای صورت گرفته، با افزایش کشفیات قاچاق مواد مخدر، سوخت، کالا و ... روبه رو بودیم که این امر نشان دهنده عملکرد موفق مرزبانی ناجا در راستای تحقق شعار سال رونق تولید در سال ۹۸ است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه در سال رونق تولید، تسهیل تجارت قانونی در دستور کار مرزبانان قرار گرفت، اظهار داشت: ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت در مرزها از اقداماتی بود که در تحقق بخشی شعار سال ۹۸ موثر بود و این عملکرد مطلوب را به همه همرزمان و مرزبانان سراسر کشور تبریک می‌گویم.

وی با تبیین منشور و راهبردهای مرزبانی ناجا افزود: مرزبانی نماد اقتدار است، سال جدید باید گامی رو به جلو برای مرزبانان و اهداف نظامی و دفاعی آنها در مرزها باشد این روحیه و عملکرد باید در مرزبانان نهادینه شود.

سردار رضایی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام "جهش تولید" توسط مقام معظم رهبری امام خامنه ای اظهار داشت: ماموریت های مرزبانی بر اساس شعار سال بومی سازی شده و مقابله با قاچاق با جهش مثبت مرزبانان در کشفیات، جهش برقراری امنیت مطلوب در مرزها، ارتقاء احساس امنیت در مرزها و ارتقاء روابط دیپلماسی طی سال جاری در دستور کار مرزبانان قرار گرفته است.

وی با قدردانی از تلاشگران و ایثارگران حوزه سلامت، افزود: در راستای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در یگان های مرزی، از کلیه ظرفیت ها استفاده کرده و توجه به سلامت مرزبانان و مرزنشینان به عنوان یکی از اولویت های جدی دنبال می شود.

سردار رضایی با بیان اینکه مرزبانان مسئول استیفای حقوق مرزنشینان در مرزها هستند، بیان کرد: تعامل با مرزنشینان موجب ارتقاء امنیت مرزها می شود که بایستی با اجرای طرح های مردمیاری در حوزه کشاورزی، پزشکی و تحصیلی با خدمات رسانی به آنها تعامل را به سطح مطلوب برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مأموریت های نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی سازمانی تأثیرگذار در امنیت داخلی و روابط بین الملل است همچنین باید بر اجرای فرهنگ سازمانی بیش از پیش توجه داشت و باید پرهیز از تراکم را با تکلیف‌مداری جاری کنیم و فرهنگ سازمانی را در بین کارکنان ترویج دهیم.

گفتنی است، همایش فصلی فرماندهان استان های مرزی و معاونان ستادی مرزبانی ناجا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز