خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی به ایلنا خبر داد:

فوت ۳ راننده تاکسی بر اثر کرونا/ افزایش مسافران تاکسی در خطوط مختلف

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۲۹۶

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از فوت سه راننده تاکسی در اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

«علیرضا قنادان» مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص آمار مبتلایان به کرونا بین رانندگان تاکسی گفت: از امروز برنامه‌ای را اجرایی خواهیم کرد تا آمار دقیق‌تری از تعداد رانندگان تاکسی که به کرونا مبتلا شده‌اند، داشته باشیم. این برنامه به صورت الکترونیکی است و آمار رانندگانی که خود یا افراد خانواده آنها مبتلا شده‌اند، جمع‌آوری خواهد شد. 

او در خصوص تعداد رانندگانی که در اثر ابتلا به کرونا فوت شده‌اند، گفت: متاسفانه سه نفر از رانندگان تاکسی در اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند.

قنادان همچنین در خصوص استفاده از تاکسی‌ها در روز جاری گفت: متاسفانه امروز شاهد افزایش مسافر در خطوط مختلف بودیم که نسبت به هفته گذشته رشد داشته است. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همچنین با اعلام افزایش ۱۱ درصدی کرایه‌های تاکسی که هیات دولت آن را به تصویب رسانده بود، گفت: این ۱۱ درصد براساس مصوبه دولت افزایش یافته است، اما ۲۵ درصد افزایش کرایه‌های تاکسی در سال ۹۹ که در شورای شهر به تصویب رسیده است، در انتظار طی مراحل قانونی در فرمانداری است و هنوز ابلاغ نشده است و هر زمانی که به ما ابلاغ شود در دستور کار قرار خواهیم داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز