خبرگزاری کار ایران

مصدوم شدن یک نفر بر اثر برخورد ۲۰۶ با گاردیل

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۱۱۳

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از بر جای گذاشتن یک مجروح بر اثر برخورد سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل های کناری اتوبان در مسیر حکیم غرب به شرق پردیسان خبر داد و گفت: راننده پژو که در داخل خودرو محبوس شده بود، با کمک عوامل امدادی از خودرو خارج و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "احسان مومنی" گفت:   برابر اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف درمحدوده  " حکیم غرب به شرق پردیسان " بلافاصله ماموران پلیس راهور پایتخت به همراه گروه های امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند. 

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر  لایی کشی  و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه صورت گرفته که راننده ۲۰۶ با توجه به سرعت زیاد ، دیگر نتوانسته خودروی خود را کنترل کند و از مسیر و راه خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود  به شدت با  گاردریل های کناری اتوبان برخورد می نماید  که یک شاخه از این گاردریل ها وارد اطاق خودرو شده و از آنطرف بیرون آمده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه، راننده سواری پژو که در داخل خودرو سواری اش محبوس شده بود، با حضور عوامل آتش نشانی خارج و به علت شدت جراحات وارده به کمک ماموران امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف دارند و از عجله و شتاب خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز