خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به ایلنا خبر داد:

تشکیل جلسه اضطراری برای جمع‌آوری معتادان از سطح شهر/هیچ معتاد متجاهری از مرکز مهر سروش ترخیص نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۰۷۱

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه هیچ معتاد متجاهری در این مدت از مرکز مهر سروش ترخیص نشده است، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلای معتادان متجاهر در مرکز مهر سروش نداشته‌ایم.

«سرهنگ عبدالوهاب حسنوند» رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره رهاسازی حدود ۴ تا ۵ هزار معتاد متجاهر در سطح شهر تهران گفت: تاکنون هیچ معتادی از مرکز مهر سروش ترخیص نشده است و همان ظرفیت ۶۰۰ نفر این مرکز همچنان کامل است و به نظر من این موضوع کذب است.

وی ادامه داد: ظرفیت کلی مراکز ماده ۱۶ در شهر تهران نزدیک ۱۰ هزار نفر است و در مجموع با مراکز ماده ۱۵ ظرفیت موجود ما حدود ۱۵ هزار نفر است، حال اینکه ممکن است، مدت زمان ۶ ماهه نگهداری این افراد در مراکز به پایان رسیده باشد و این معتادان مرخص شده باشند، از سوی دیگر هیچ دستوری مبنی بر جمع آوری آنها به دلیل شرایط موجود در این یک ماهه اعلام نشده است، اما اگر این معتادان قبل از پایان مدت ۶ ماهه آزاد شده باشند، تخلف بوده و قابل بررسی است. 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم هیچ معتادی از مرکز مهر سروش ترخیص نشده است و شورای هماهنگی و نمایندگان بهزیستی نیز می‌توانند با بازدید از این مرکز این موضوع را بررسی کنند.

سرهنگ حسنوند در پاسخ به این سوال که آیا طرحی برای جمع آوری معتادان متجاهری که در حال حاضر در سطح شهر هستند، ابلاغ شده است، گفت: قرار است جلسه‌ای در این خصوص به صورت اضطراری تشکیل شود و نسبت به جمع آوری این معتادان تصمیم عاجل گرفته شود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مرکز مهر سروش مورد مبتلا به کرونا گزارش شده است؟ تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی در این زمینه اعلام نشده است. روزانه سه بار این مرکز ضدعفونی و گندزدایی می‌شود. همچنین تمامی نفرات مورد معاینه قرار می‌گیرند و روزانه در بین همه مددجویان مستقر در این مرکز که ۶۰۰ نفر هستند، ماسک توزیع می شود. 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: افرادی که دارای بیماری های زمینه‌ای مانند ناراحتی قلبی و مشکلات ریوی هستند از افرادی که بیماری زمینه ای ندارند، جدا شده اند و در یک بخش مجزا تحت پوشش ویژه خدمات درمانی قرار گرفته‌اند و این اقدام باعث شده است که در این مرکز هیچ مشکلی در خصوص کرونا پیش نیاید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز