خبرگزاری کار ایران

تعقیب و گریز جنجالی در اتابک

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۲۸

معاون پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پلیس آگاهی پایتخت،از تعقیب و گریز گشت پلیس با یک دستگاه خودوری پراید سرقتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه " سعداله گزافی " در تشریح خبر گفت: در ساعت 10شب  مورخه سیزدهم فروردین ماه امسال کارآگاهان گشت ویژه پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده اتابک به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند که با انجام استعلام مشخص شد پراید مذکور دارای سابقه سرقت در مورخه دوازدهم فروردین از محدوده کلانتری 114 غیاثی می باشد.

وی افزود : سارق با دیدن خودوری گشت پلیس پا بر پدال گاز گذاشته و اقدام به فرار می نماید. با شروع تعقیب و گریز راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطارهای پلیس و با ورود به خیابان های فرعی و انجام حرکات بسیار خطرناک و حرکت در خلاف جهت و با تغییر مسیر ناگهانی به فرار خود ادامه داده که نهایتاً افسر گشت پلیس با استفاده از قانونی بکارگیری سلاح اقدام به شلیک سه تیر هوایی می نماید.

گزافی در ادامه گفت: ولی سارق با بی توجه به دستور ایست پلیس با خودروی عبوری تصادف کرده و با ایجاد ترافیک مانع ادامه تعقیب و گریز گشت پلیس شده که با هوش و درایت افسرگشت با کمک گرفتن از موتورسیکلت های عبوری به تعقیب خودوری مسروقه پرداخته که پس از طی مسافت کوتاهی سارق خودرو را رها و متواری و خودروی مکشوفه نیز به پلیس آگاهی منتقل شد.

 سرهنگ سعداله گزافی در پایان گفت: با توجه به کشف خودروی پراید مسروقه اقدامات تکمیلی در راستای تحویل خودرو به مالباخته در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز