خبرگزاری کار ایران

کاهش ۶۶ درصدی هزینه استفاده از اینترنت سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا(س)

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۸۱۳

هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه الزهرا(س)، به منظور تسهیل دسترسی دانشجویان، ۶۶درصد کاهش یافت.

به گزارش ایلنا، پس از شیوع ویروس کرونا و الزام به تعلیق کلاس‌های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی، دانشگاه از هفته دوم اسفندماه اقدام به تعریف کلیه ۷۸۶ استاد، ۸۵۵۵ دانشجو و ۲۲۴۹ درس‌ارائه شده در نیم سال جاری در سامانه آموزش الکترونیک ( lms ) و کلاس‌های آموزش همزمان کرده است.

بر همین اساس حدود ۳۵% از اساتید شیوه آموزش در قالب کلاس آنلاین همزمان را انتخاب کردند و ۶۵% دیگر نیز از سامانه lms برای این منظور استفاده می‌کنند.
در این طرح که با استقبال گسترده اساتید و دانشجویان روبه‌رو شده است اساتید، کلاس‌های خود را همانند قبل با انسجام و بر اساس روال آموزشی دنبال کرده‌اند.

علی‌رغم اقدامات صورت گرفته تاکنون، این دانشگاه همواره نیز سعی در به‌کارگیری تدابیر بیشتر جهت بهبود و تسهیل فرایند آموزش مجازی برای دانشجویان و اساتید دارد.

براساس گزارش روابط عمومی وزارت علوم، با پیگیری‌های مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه الزهرا (س) و مذاکرات انجام شده با شرکت ایرانسل، هزینه استفاده از اینترنت برای سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه و همچنین اپلیکیشن طوبی تل، از این پس برای کلیه کاربران اعم از اساتید و دانشجویان به یک سوم تخفیف یافته است.
گفتنی است، این تخفیف به شکل خودکار و با اتصال به ip دانشگاه صورت می‌گیرد و نیازمند اقدام خاصی از سوی اساتید و دانشجویان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز