خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

پس از ۲۰ فروردین باتوجه به نیاز ایستگاه سرفاصله حرکت قطارها تنظیم می‌شود/ آغاز طرح ترافیک سال ۹۹ از ۱۶ فروردین/ رزرو طرح ترافیک الزامی است اما فعلا سختگیری نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۶۰۷

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آغاز طرح ترافیک سال ۹۹ از ۱۶ فروردین درخصوص الزامی بودن رزرو طرح ترافیک گفت: در روزهای اول شاید مماشات کنیم و سختگیری انجام نشود، از طرفی باتوجه به آنکه اکنون تقاضا برای طرح ترافیک بالا نیست، احتمالا برای مدت کوتاهی حساسیت سابق را نداشته باشیم.

یوسف حجت (سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره تمهیداتی که برای تردد خودروها پس از ۲۰ فروردین اندیشیده شده، گفت: روال حمل ونقل عمومی را همچنان حفظ خواهیم کرد و باتوجه به تعداد مسافر سرفاصله حرکت را تنظیم می‌کنیم. در مترو به گونه‌ای عمل می‌شود که نه قطار خالی اعزام شود و نه تراکم در قطارها به وجود آید. 

او ادامه داد: سرفاصله حرکت قطارها به‌طور متوسط متفاوت است و پس از ۲۰ فروردین با توجه به نیاز ایستگاه سرفاصله حرکت تنظیم می‌شود و پس از از بین رفتن کرونا به حالت قبل بازمی‌گردد. 

حجت تصریح کرد: با توجه به اینکه شاهد افت شدید تعداد مسافر هستیم، بر همین میزان سرفاصله‌ها بیشتر می‌شود و قطار کمتری به ایستگاه‌ها اعزام می‌شود. 

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین درخصوص آغاز طرح ترافیک سال ۹۹ از ۱۶ فروردین ماه گفت: باتوجه به شرایط کرونایی همچنان از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعداز ظهر تا اطلاع ثانوی پابرجاست، اما بقیه موارد طرح ترافیک مانند گذشته اجرایی می‌شود. 

حجت درخصوص رزرو طرح ترافیک با اشاره به الزامی بودن رزرو توسط شهروندان گفت: اطلاع رسانی درخصوص الزامی بودن رزرو طرح ترافیک قبل از ورود به طرح انجام شده است، اما در روزهای اول شاید مماشات کنیم و سختگیری انجام نشود، از طرفی با توجه به آنکه اکنون تقاضا برای طرح ترافیک بالا نیست، احتمالا برای مدت کوتاهی حساسیت سابق را نداشته باشیم اما قطعا کسی که رزرو نکند،  تخفیف ۲۰ درصد را از دست می‌دهد.

او درپاسخ به این سوال که آیا از سوی ستاد مبارزه با کرونا درخواستی برای چگونگی تردد خوردوها پس از ۲۰ فروردین ارائه شده است یا خیر گفت: سقف طرح ترافیک ۱۰۳ هزارتا مصوب شده است و همچنان همین سقف درنظر گرفته شده است، اما مردم خود به خود کمتر در خیابان‌ها هستند و اینگونه نیست که مانع کسی شویم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز