خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از ۳ هزار بسته بهداشتی در بین مرزبانان

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۵۶۶

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار بسته بهداشتی رایگان در بین مرزبانان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر اظهار داشت: از ابتدای شیوع و همه گیری ویروس کرونا در کشور، مجموعه مرزبانی استان خوزستان نیز با برقراری قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) اقدامات خود را در زمینه مقابله با این ویروس آغاز کرده است.

وی افزود: در راستای مصوبات قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) و پیشگیری به موقع، این فرماندهی اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار بسته بهداشتی شامل مواد ضد عفونی کننده دست، سطوح، دستکش و ماسک در بین کارکنان ستاد استان، هنگ ها مرزی و پایگاه های دریابانی کرده است.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان تصریح کرد: تست های اولیه تب سنجی و غربالگری هر روز از کارکنان اخذ و تمامی مقرها و یگان های مرزی خصوصا استراحتگاه سربازان و کارکنان پایور به صورت روزانه و مستمر ضدعفونی می شود تا ویروس کرونا نتواند خللی در ماموریت ذاتی مرزبانان یعنی حراست از مرزهای کشور عزیزمان ایران وارد کند.

به گزارش سایت پلیس، وی در پایان ضمن قدردانی از کادر درمانی کشور، خاطرنشان کرد: تا ریشه کنی این ویروس در کشور فعالیت های قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) ادامه دارد و در صورت لزوم نیز تشدید خواهد شد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز