خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ؛

کاهش ۹۵ درصدی ترددهای پایتخت در روز طبیعت/کاهش ۶۸ درصدی تصادفات در تعطیلات نوروز

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۴۹۱

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش ۹۵ درصدی تردد در پایتخت در روز طبیعت نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی پایتخت در روز طبیعت گفت: در روز طبیعت سال ۱۳۹۹ یکی از خلوت ترین روزهای شهر تهران در سال های اخیر بود و حدود ۹۵ درصد کاهش تردد در شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل را تجربه کردیم.

او درخصوص تصادفات در روز گذشته گفت: خوشبختانه روز گذشته تصادف سنگین و مطرح نداشتیم و نسبت به روز عادی شاهد کاهش یک سوم تا یک چهارمی تصادفات نسبت به روز عادی بودیم که  نشان دهنده کاهش ۷۰ درصدی تصادفات در روز طبیعت بود. 

سرهنگ رازقی گفت: از ابتدای ایام تعطیلات نوروز سال گذشته ۱۰ مورد تصادف منجر به فوتی داشتیم که امسال به ۷ مورد رسید و ۳۰ درصد کاهش را نشان می دهد. در ایام تعطیلات نوروز شاهد کاهش ۶۸ درصدی تصادفات بودیم.

او درخصوص وضعیت رفت و آمدها در روز جاری گفت: همانند روزهای قبل که طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود، اجازه توقف و مراجعه به پارک ها همچنان داده نمی شود و وضعیت ترافیکی شهر با توجه به تعطیلات به حداقل ممکن رسیده است. 

سرهنگ رازقی درباره مشارکت مردم تهران از ابتدای اجرای این طرح اظهار داشت: از مردم تهران تشکر می کنم چراکه از روزی که این طرح اجرا شد به دقت آنرا مراعات می کنند . حتی یک مورد هم مشاهده نشد که خانواده ای قصد مراجعه به پارک ها را داشته باشد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز